Ads 468x60px

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Μη βάζετε δίπλα στο ονομά μου την λέξη ΛΑ.ΟΣ...


Ο Μπουμπούκος ζήτησε να βγάλουν δίπλα από το όνομά του, το όνομα του κόμματος που τον διέγραψε χθες.
Δεν αισθάνεται καμιά στεναχώρια είπε, και δεν κρατάει κακία στο Καρατζαφέρη.
Στην...

ερώτηση αν είναι έτοιμος να μεταπηδήσει σε κάποιο άλλο κόμμα απάντησε πως, ακόμη δεν έχει κάνει συζητήσεις.
Εμένα μου λες?...

Σας άρεσε το Post,Κάντε like εδώ:

 
Διαβάστε περισσότερα...

Ο Μπουμπούκος ζήτησε να βγάλουν δίπλα από το όνομά του, το όνομα του κόμματος που τον διέγραψε χθες.
Δεν αισθάνεται καμιά στεναχώρια είπε, και δεν κρατάει κακία στο Καρατζαφέρη.
Στην...

ερώτηση αν είναι έτοιμος να μεταπηδήσει σε κάποιο άλλο κόμμα απάντησε πως, ακόμη δεν έχει κάνει συζητήσεις.
Εμένα μου λες?...

Σας άρεσε το Post,Κάντε like εδώ:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου